събота, 6 декември 2014 г.

Коледна картичка "Фенер" #4

4 коментара:

  1. Здравей,
    Благодаря, че ме подкрепи с участието си в моето предизвикателство при Картичкофурии.
    Страхотна, коледна, приказна и вълшебна картичка. Не съм любител на квилинга, но твоят просто ме зашемети. И използваш любимият ми брокат. И този фенер.... дори няма да питам как ти е дошъл на ума..... но в нашето семейство за пръв път от месеци сме на едно мнение..... Картичката е като декор от приказката на Е.Т.А Хофман - Лешникотрошачката. Не ми стигат думите да опиша чувствата си който породи в мен тази картичка. Страхотна си, продължавай да правиш такива красоти който да ни радват.
    Пожелавам ти вълшебна, слънчева и усмихната седмица.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Sunshine!
    Най-голямата награда за един артист е радостта и искрата, която създава в очите, и сърцата на хората.
    Оценката ти ми носи удовлетворение за това, че съм си свършила както трябва работата, и че съм успяла да вдъхна живот на картичката.
    Благодаря, че ми поправи пътечка към твоята емоция!
    Пожелавам на теб и на цялото ти семейство една наистина приказна Коледа и година, в която всеки ще получи своето малко чудо!

    ОтговорИзтриване
  3. Спираща дъха творба. Страхотен дизайн, а елементите са в абсолютен синхрон, създавайки много коледно настроение. Благодаря за участието в предизвикателството на Card Mania. Успех и ще се радваме отново да участвате при нас.

    ОтговорИзтриване